15-25% korting op alle vintage lampen

Bezorging

HOE SNEL HEB IK MIJN BESTELLING IN HUIS? 
Voor 15.30 besteld = vandaag verzonden. 
GLS en Post NL zijn onze vervoerders. Zij doen hun uiterste best het pakket zo snel mogelijk te bezorgen. 

De uitzonderingen...
Zondag wordt er niet bezorgd.
Bezorging van speciaal op maat gemaakte artikelen: reken hier 2 extra werkdagen voor.
Bezorging op de Waddeneilanden: 1 à 2 dagen later i.v.m. de bootovertocht.
Bestellingen onder rembours (betalen aan de postbode) worden door Post NL niet op zaterdag afgeleverd. Voor andere betaalmethoden geldt deze beperking niet.


KAN IK OP EEN ANDER AFLEVERADRES LATEN BEZORGEN? 
Ja, dat kan. Handig als je de bestelling bijvoorbeeld op je werk wilt laten afleveren. Plaats je order en volg gewoon de stappen in het bestelproces, je kunt daar een afwijkend afleveradres invullen.

VERZENDKOSTEN EN VERZENDGEBIEDEN
Verzendkosten binnen Nederland
1. zelf afhalen: gratis
2. envelop: € 2.65 tot € 4.95 (afhankelijk van gewicht en natuurlijk of het door brievenbus past)
3. pakket : € 7.95 of € 12.95 (afhankelijk van gewicht van de lampen / lampen onderdelen)
 


Verzendkosten België
1. zelf afhalen: gratis
2. envelop: € 3.95 tot € 6.95 (afhankelijk van gewicht en natuurlijk of het door brievenbus past)
3. pakket : € 9.95 tot € 24.95 (afhankelijk van gewicht van de lampen / lampen onderdelen) 


Verzendkosten buiten Nederland en België (Landen-Groep 1)
Pakketten tot 2.00 kg: vanaf € 12.95
Pakketten van 2.01 tot 5.00 kg: vanaf € 19.95
Pakketten van 5.01 tot 10.00 kg: vanaf € 25.00
Pakketten van 10.01 tot 20.00 kg: vanaf € 39.95

Pakketten naar het buitenland worden meestal met track-and-trace code verzonden.
Landen behorende tot Landen-Groep 1: Duitsland, Denemarken (excl. Groendland, excl. Faeroër-eilanden), Frankrijk, Groot Brittanië (excl. Gibraltar, excl. Kanaaleilanden), Italië (excl. San Marino, excl. Vaticaanstad), Luxemburg, Zweden. Op postbus-adressen wordt niet bezorgd.
Woon je in een land dat niet vermeld staat en je wilt graag iets bij ons bestellen, neem dan even contact met ons op. Dan zullen we je op de hoogte stellen van de verzendkosten die wij rekenen voor dat specifiek land.

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Ja, dat kan. Met de pakketcode (track & trace) kun je jouw bestelling volgen op de website van Post NL of GLS. Je vindt deze code in de verzendbevestiging, die wij tussen 17.00 en 23.00 uur per email versturen, op de dag dat je order is verzonden. Bij kleinere producten die als briefpost worden verstuurd, vind je geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen kunnen dus niet gevolgd worden.


DE AFLEVERINGSBON = GARANTIEBEWIJS
Let op! Bewaar de afleveringsbon goed. Dit is tevens het garantiebewijs.

KAN IK AANGEVEN OP WELKE DAG MIJN BESTELLING WORDT BEZORGD?
Ja, dat kan. Voor je eigen planning, ga hiervan uit: Vandaag bestelt voor 15.30 uur, vandaag verzonden, morgen in huis.
Plaats je order en volg gewoon de stappen in het bestelproces, je kunt dan ook aangeven op welke dag je de bestelling wilt laten bezorgen. GLS en Post NL zijn onze vervoerders. Zij doen hun uiterste best het pakket op de aangegeven dag te bezorgen. Op zondag worden er helemaal geen pakketten bezorgd.

Let op 1! Als je hebt aangegeven dat LampLord de lamp aan jouw specifieke wensen moeten aanpassen (zoals bijvoorbeeld het wijzigen van de hoogte van de lamp), dan duurt het 2 dagen langer voordat we je bestelling kunnen versturen.

Let op 2! Wanneer je voor het eerst iets bestelt bij LampLord.nl, dan kan het iets langer duren voordat we je bestelling bezorgen, omdat we eerst je gegevens controleren. Bestellingen voor de Waddeneilanden bezorgen we 1 à 2 dagen later (i.v.m. de bootovertocht). De bezorgdag kan ook afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping.

GEANNULEERDE ARTIKELEN
Lamplord doet zijn uiterste best om het online assortiment voortdurend actueel te houden. Het assortiment wordt dagelijks bijgewerkt. In uitzonderlijke gevallen kan het helaas gebeuren dat tijdens het verwerken van je bestelling blijkt, dat een product dat je hebt besteld niet kan worden geleverd.

We hebben het product laten vallen en het is kapot... Twee bezoekers plaatsen tegelijkertijd hetzelfde product in hun winkelwagen. Ja, dit gebeurt bijna nooit, maar goed, het kan. Degene die het eerst naar de kassa gaat en afrekent, die krijgt het product. Of het product is vlak ervoor in een van onze aangesloten winkels verkocht.

IK WIL MIJN BESTELLING ZELF KOMEN OPHALEN, KAN DAT?
Ja, dat kan. Plaats je order en volg gewoon de stappen in het bestelproces, je kunt dan aangeven dat je de bestelling zelf wilt komen ophalen. Nadat je de bestelling hebt afgerond, ontvang je van ons een email met daarin de adresgegevens waar je de bestelling kan afhalen. Neem dan wel een geldig legitimatiebewijs en de bestelbon mee.